La alimentară

Am găsit şi câteva poze de prin magazinele buhuşene din perioada pre 89 şi am zis că ar fi interesant şi pentru voi să vă mai aduceţi aminte cum arăta o alimentară de prin centru sau o cofetărie comunistă.

Un comentariu la “La alimentară

  1. Camelia M spune:

    Mi-am adus aminte de bomboanele invelite in cacao pe care le luam de un leu de la cofetarie.:)Cred ca fotografiile sunt dinainte de ’80,pt ca erau magazinele pline.Din ce-mi amintesc eu,dupa ’86 ,erau rafturile goale sau pline de cutii de creveti.Se pare ca putem avea nostalgii si dupa vremurile grele,mai ales daca sunt din copilarie.Multumesc pentru postare.Mi-ati trezit amintiri.

Lasă un răspuns

